søndag den 26. september 2010

Smil til verden


Mit kamera gik i stykker, og den slags sker jo aldrig på det rigtige tidspunkt. Jeg har slet ikke råd til et nyt kamera lige nu, men det er temmelig svært at have en butik med tilhørende hjemmeside uden et kamera. Så turen gik til Elgiganten, der heldigvis havde søndagsåbent idag. Jeg bliver stadig overrasket over, hvor dårlig servicen kan være i visse butikker, og idag i Elgiganten var det da helt galt. De unge ansatte opførte sig, som gav kunderne dem hovedpine - eller måske havde de allerede hovedpine inden jeg kom. Jeg ved det ikke. Nå men kameraet blev købt og det virker og er fint, så alt er godt. Håber ikke jeg skal i Elgiganten igen foreløbig, for der er virkelig dårlig karma.

7 kommentarer:

  1. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet