søndag den 13. november 2011

Reportage fra et vellykket blogtræf

Sådan så der ud i Pias stue inden 17 kreative kvinder invaderede hendes hjem.

Og sådan så der ud, da de kreative kvinder var kommet godt i gang med sakse og papir fra Rie Elise Larsen.

Der blev klippet og klistret og sludret....

Og spist kager....Disse havde jeg lavet sammen med min datter, men Pia havde bagt Schweizisk krydderkage og Rikkes piger havde bagt små fine småkager med glasur og krymmel på.

Og der var gaver. Fine poser fra Rie Elise Larsen fyldt med papir i smukker farver og mønstre....

Og garn fra Modestoffer i Vejen

Derudover var der skøn frugt

Tiger
havde også sposoret os og det samme gjorde Søstrene Grene. Vi nåede desværre ikke at få tingene fra søstrene, men tanken var fin.
Det var en fin og hyggelig eftermiddag og jeg vil gerne takke de søde kvinder der kom med de skønneste værtindegaver og blomster. Se lige her....

Og her....

Og her....

Og her....

Og jeg fik klippet lidt pynt og beklædt et rensdyr med fint papir. Nu er julen skudt en lille smule igang.

Tusinde tak for en dejlig oplevelse til Pia og Rikke, og alle de søde skønne kvinder jeg mødte i Pias stue. Håber vi mødes igen.

16 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud...
    Ha´en dejlig Søndag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Tak Susi - det var ligeså hyggeligt som det ser ud. God søndag også til dig:-)

    SvarSlet
  3. Hej Kate
    Tak for i går, det var da super hyggeligt.
    Der blev helt stille, da I gik.
    Det må vi gøre igen, Rasmus siger at du meget gerne må komme igen og ta' kage med :0))

    SvarSlet
  4. Jeg både deltager og bager gerne en anden gang. Næste gang bager jeg en kage uden chokolade, så du også kan smage med. Det var en god dag, Pia. Du bor så hyggeligt. Nu må vi se, hvornår næste gang bliver ;-)
    Knus

    SvarSlet
  5. Tak for en hyggelig dag Kate. Jeg synes også at det var meget vellykket...og kommer gerne igen :-)

    SvarSlet
  6. Det var så hygggeligt, jeg håber på en gentagelse:)

    KH Gitte

    SvarSlet
  7. Tusind tak for et tophyggeligt og vellykket arrangement. Jeg nød det i fulde drag og jeg vil helt sikkert også gerne deltage igen.
    Kh Kristine

    SvarSlet
  8. Tak skal I have allesammen. Så mødes vi nok igen:-)
    Knus

    SvarSlet
  9. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet