tirsdag den 15. marts 2011

Tapet i værelse 4


Så er der kommet tapet op på endevæggen i vores nye stue. Det er naturligvis fra den skønne butik Retro Villa. Smukke gule rosetter med guld og hele pivtøjet. Det er så lækkert og fint. Alle de andre vægge er jomfrueligt hvide, og jeg er sørme ikke meget for at bore nye huller i de rene hvide overflader, men det skal vi jo på et tidspunkt. Jeg maler møbler på livet løs, og når alt er færdigt og klart ska jeg nok sætte flere bileder på.
God tirsdag til Jer allesammen.

14 kommentarer:

  1. Oh, hvor er det bare fint, Kate

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare rigtig godt ud.
    Vil også så gerne have tapet op i min gang, men det nægter min mand.
    Han mener det ender med skilsmisse hvis vi skal tapetsere sammen, det har vi gjort En gang i hele vore liv, og det gik ikke så godt:-)
    Så jeg må selv prøve, hvis det skal op.
    For det ser så pænt ud.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Det ser super lækkert ud:-)

    SvarSlet
  4. Tak, tak, tak og tak. Hvor er det sødt af Jer at skrive så pænt om projektet.
    Heldigvis synes Ole også det er rigtig fedt - og jo det gav lidt problemer at sætte skidtet op, men så længe det ikke er en hel stue, men bare en enkelt væg, så er det til at overse. Vi er da stadig gift;-))

    SvarSlet
  5. Det ser bare så godt ud. Du kan noget med indretning og stil. Glæder mig til flere billeder.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet