søndag den 4. juli 2010


Her følger så mit første indlæg på bloggen Davids Engle. Her kan man følge mit liv med butikken som omdrejningspunkt.

Jeg er jo pædagog og jeg arbejder også som pædagog - i en børnehave på Nørrebro fyldt med de skønneste unger. Nogen gange lidt for fyldt, desværre. Netop derfor er kombinationen med deltidsarbejde for kommunen, og "ens eget" som Agnes fra Korsbæk ville have udtrykt det, helt perfekt og meget givende. Både Ole, som er min dejlige mand, og jeg lægger mange timer i projektet, men vi hygger os også, og det er meget vigtigt.

Gennem vores arbejde i butikken lærer vi en masse mennesker at kende, og Ole gør ofte opmærksom på, at der udover pengeøkonomien også er et socialt regnskab i vores lille projekt. Den mangfoldighed af personligheder og al den velvilje og gode karma vi møder i Hesseløgade kan ikke gøres op i penge, og det sætter vi meget stor pris på.

6 kommentarer:

  1. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet