torsdag den 14. oktober 2010

Eslau i containeren



Jeg har været heldig igen. Forleden fandt jeg denne smukke lampe i containeren. Den ligner til forveksling en Eslau, men da der ikke står noget i bunden, kan jeg ikke være sikker. Jeg er egentlig også ligeglad, den er bare så fin i farve og form. Desværre havde den været itu og efterfølgende limet sammen. Dette var gjort meget præcist, men limen var blevet smurt ud over lampen og havde misfarvet den. Jeg kunne alligevel ikke lade være med at tage den med hjem, hvor jeg - med held - forsøgte mig med acetone (det eneste jeg lige havde ved hånden). Og det virkede. Jeg fik det meste af misfarvningen væk og nu står lampen på mit gasbord i stuen sammen med sine små søskende. Med skærmen i Liberty fra By Ida Marie er den bare lige i øjet, synes jeg.

7 kommentarer:

  1. Hej Kate

    Hvor er den dog smuk den lampe, og alle de andre fine ting... Er jeg mon så heldig du har en af disse små vaser til salg fortiden??

    KH Louise

    SvarSlet
  2. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet