lørdag den 25. februar 2012

Forår i luften

I igår havde jeg fri fra arbejde, og var inde i Botanisk Haves lille butik. Her købte jeg vibeæg, krokus, iris, påskeliljer og hyacinter. Ved den arabiske grønthandler købte jeg tulipaner med løg. Vintergækkerne og de små erantis gravede jeg op mellem buskene i ejendommens bed. Der var rigeligt af dem ;-)
Nu står de mange smukke løgblomster i altankassen, og i små krukker fordelt på altanen. Ole og jeg sad derude, med ild i den smukke røde flagermuslampe, som jeg har klunset på containerpladsen, og drak et glas vin tidligere idag - iklædt sweaters og tæpper, men det var ikke rigtig koldt - før tilsidst :-)
God weekend allesammen.

4 kommentarer:

  1. Det er netop sådan man skal byde foråret velkommen !
    Skøn altan :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak min ven - og foråret er bare SÅ velkomment:-)
      Knus

      Slet
  2. Så det er der foråret er, hjemme hos dig og Ole.
    Hyggeligt ser det ud, som altid.
    Stort knus til jer 2.

    SvarSlet