søndag den 10. marts 2013

Indesysler på en søndag

Jeg slutter idag min vinterferie. Det har været en dejlig uge med masser af sol og hygge.
Dagen idag skal bruges på sysler indendørs. Jeg skal have lagt nye varer på Davids Engles hjemmeside. Blandt andet det fine fad fra Stavangerflint. Og så skal jeg nusse rundt på mit værelse, og ud og skære et bundt forårsgrene af de kirsebærtræer gartneren har beskåret, og hænge små æg på, og måske bage en Lone Kjær-kage. Pyha....jeg får travlt:-)

Ønsker Jer alle en dejlig søndag.



10 kommentarer:

  1. Det lyder som hygge-travlt;O)
    Har du været på skilte rov i sommerhuset?
    Stort knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kunne man godt forestille sig, men det er faktisk fra ejendommens containerplads:-)
      Kate

      Slet
  2. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet