lørdag den 22. januar 2011

Fødselsdagsmiddag


Igår havde vores yngste datter, Nanna fødselsdag, og det skal fejres her hos os i aften. Familien kommer til middag og vi skal have oksefilet med kartofler i fad samt tzatziki og salat med perlebyg og rødkål. Flere af opskrifterne er fra bogen "Mad til mange" af Camilla Zarah Lawes, som jeg var så heldig at vinde i en give away hos Lone kjær. Lone har en dejlig blog, med en skøn e-kogebog kaldet Hverdag de luxe.
Så jeg har gang i køkkenet og må indrømme, at tingene går lidt langsommere end sædvanligt. Jeg var nemlig til julefrokost igår aftes i min børnehave. Dejlig mad og hyggeligt selskab, men også rødvin og alt for sent i seng, sååå...ja, det går ikke så hurtigt idag. Håber jeg frisker lidt op i løbet af dagen - inden gæsterne kommer.
God weekend til Jer allesammen.

7 kommentarer:

  1. Skøn bog!! Der var du heldig!
    Jeg kan glæde dig med, at du er heldig igen, for du har vundet et par af mine øreringe:-)

    SvarSlet
  2. Hejsa Trine
    Jamen hvor er jeg heldig. Ifølge det "gamle" horoskop er jeg skytte - det samme stjernetegn som Fætter Højben. Jeg er bare så heldig:-)
    Tusinde tak.

    SvarSlet