mandag den 3. januar 2011

Vintervindue


Så er julepynten ryddet væk og alle flader er jomfrueligt bare. Det er både lidt vemodigt, men også helt rart. Jeg har beholdt et par røde lys i mine lyseblå stager - det lugter lidt af decemberhygge. Januar er jo stadig den mørke tid, så masser af levende lys i stager skal der til.
Jeg vil i øvrigt lige knytte en kommentar til mit indlæg om vores kiksede nytårsmiddag på Hotel Mayfair i Malmö. En herre fra hotellets ledelse har idag indtalt en besked på min svarer, hvor han beklager vores oplevelse i restauranten nytårsaften og iøvrigt oplyser mig om, at hotellet har opsagt restauranten, da de ikke ønsker at samarbejde med så useriøse mennesker. Der havde været MANGE klager på den nytårsaften. En fair reaktion og superfint, at hotellet valgte at henvende sig til de utilfredse gæster. Jeg er på igen - det er et skønt lille hotel:-)

4 kommentarer: