tirsdag den 11. januar 2011

Skønne snegle fra Fie



Er meget inspireret af Fies blog Flos Diner, og disse kanelsnegle er bare dejlige. De indeholder stort set ingen fedt, hvilket er kriteriet for opskrifterne i Flos Diner. Vi har faktisk også lavet middag efter én af hendes opskrifter her til aften. Kylling svøbt i røget mørbrad med rodfrugtmos og rødkålssalat. Også rigtig dejligt. Så kig forbi hendes blog og bliv inspireret ligesom jeg. Udover de gode opskrifter har Fie en skarp pen og sine meningers mod og hun deler dem gerne med alle os andre.
Nu er teen lavet og vi sidder og nyder en lun kanelsnegl til et afsnit af Venner.

13 kommentarer:

  1. Mums - de ser lækre ud. Jeg linker mig straks til Flo's Diner. Tak for tippet.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt herdet fra høst B af DR UWA

      Jeg kan ikke tro dette. Et stort vidnesbyrd, som jeg skal dele med alle HERPES-patienter i verden, Jeg troede aldrig, at de kunne være en komplet kur mod HERPES B eller nogen kur mod HERPES af nogen art. Jeg så folks vidnesbyrd om blogs om, hvordan DR UWA forberedte ROOTS og HERBS fra AFRICA og bragte dem tilbage til livet igen. Jeg var nødt til at prøve det også, og du kan ikke tro på, at jeg i løbet af få uger begyndte at bruge det hele, min krop helbredes gradvist, og jeg måtte gå uden HERPES B DRUGS, som lægen gav mig. Lige nu kan jeg fortælle dig, at jeg for nogle få måneder nu ikke har haft nogen smerte ..
      Forsinkelse i behandling forårsager stor HARM, når det opdages for nylig og død. Kontakt venligst ham via email: druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com ring til ham +2348051091639 Han er også i stand til at helbrede følgende;

      1. HIV / AIDS
      2. HERPES A & B
      3. SPINE DISORDER
      4. KRAFT
      5. HEPATITIS B
      6. DIABETER
      7. HUMAN PAPILOMA VIRUS DISEASE (HPV)
      8. STD
      9. LUPUS (Lupus Vulgaris eller Lupus Erythematosus).
      10. MRS ...
      11. FIBROD
      12. INFERTILITY
      13. svag erektion (mandlig)
      Og mange andre vira og sygdomme af enhver art.
      Brug af hurtige og pålidelige leveringstjenester som DHL, UPS, FEDex afhængigt af destinationerne

      Email via; Druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com eller ring +2348051091639

      Slet
  2. Tusind tak for de søde ord - er glad for at kunne dele og for at verden kan bruge det til noget :-)

    SvarSlet
  3. Mumf, de se bare for gode ud, kunne nok spises,
    når man er på kur.......

    SvarSlet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet
  5. Jeg er her for at give mit vidnesbyrd om en læge, der hjalp mig i mit liv. Jeg blev smittet med herpes simplex virus i 2014, jeg gik til mange hospitaler til helbredelse, men der var ingen løsning, så jeg tænkte, hvordan kan jeg få en løsning ud, så min krop kan være okay. En dag var jeg i floden side tænkning, hvor jeg kan gå for at få løsningen. så en dame gik til mig at fortælle mig, hvorfor er jeg så ked af det og jeg åbner op alle til hende fortæller hende mit problem, hun fortalte mig, at hun kan hjælpe mig ud, hun introducere mig til en læge, der bruger urte medicin til at helbrede herpes simplex virus og gav mig hans email, så jeg mail ham. Han fortalte mig alle de ting, jeg skal gøre, og også give mig instruktioner til at tage, som jeg fulgte ordentligt. Før jeg vidste, hvad der sker efter to uger herpes simplex virus, der var i min krop fik forsvundet. så hvis du også hjerte knust, og også brug for en hjælp, kan du også maile ham på (dragbadilaguspelltemple@gmail.com) snarere besøge hans hjemmeside på http://dr-agbadi-home-of-solution.webs.com/ eller whatapp +2347031991061

    SvarSlet
  6. I'm completely hardened from autumn B of DR UWA

    I can not believe this. A great testimony that I will share with all HERPES patients in the world, I never thought that they could be a complete cure for HERPES B or any cure for HERPES of any kind. I saw people's testimony of blogs about how DR UWA prepared ROOTS and HERBS from AFRICA and brought them back to life again. I had to try it too and you can not believe that in a few weeks I began to use it all, my body is cured gradually and I had to go without HERPES B DRUGS, which the doctor gave me. Right now I can tell you that I have not had any pain for a few months now.
    Delay in treatment causes large HARM when detected recently and dead. Please contact him via email: druwaherbalcure1998@outlook.com OR Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com call him +2348051091639 He is also able to heal the following;

    1. HIV / AIDS
    2. HERPES A & B
    3. SPINE DISORDER
    4. POWER
    5. HEPATITIS B
    6. DIABETER
    7. HUMAN PAPILOMA VIRUS DISEASE (HPV)
    8. STD
    9. LUPUS (Lupus Vulgaris or Lupus Erythematosus).
    10. MRS ...
    11. FIBROD
    12. INFERTILITY
    13. weak erection (male)
    And many other viruses and diseases of all kinds.
    Use fast and reliable delivery services such as DHL, UPS, FEDex depending on the destinations

    Email via; Druwaherbalcure1998@outlook.com OR Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com or call +2348051091639

    SvarSlet
  7. Jeg er helt herdet fra høst B af DR UWA

    Jeg kan ikke tro dette. Et stort vidnesbyrd, som jeg skal dele med alle HERPES-patienter i verden, Jeg troede aldrig, at de kunne være en komplet kur mod HERPES B eller nogen kur mod HERPES af nogen art. Jeg så folks vidnesbyrd om blogs om, hvordan DR UWA forberedte ROOTS og HERBS fra AFRICA og bragte dem tilbage til livet igen. Jeg var nødt til at prøve det også, og du kan ikke tro på, at jeg i løbet af få uger begyndte at bruge det hele, min krop helbredes gradvist, og jeg måtte gå uden HERPES B DRUGS, som lægen gav mig. Lige nu kan jeg fortælle dig, at jeg for nogle få måneder nu ikke har haft nogen smerte ..
    Forsinkelse i behandling forårsager stor HARM, når det opdages for nylig og død. Kontakt venligst ham via email: druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com ring til ham +2348051091639 Han er også i stand til at helbrede følgende;

    1. HIV / AIDS
    2. HERPES A & B
    3. SPINE DISORDER
    4. KRAFT
    5. HEPATITIS B
    6. DIABETER
    7. HUMAN PAPILOMA VIRUS DISEASE (HPV)
    8. STD
    9. LUPUS (Lupus Vulgaris eller Lupus Erythematosus).
    10. MRS ...
    11. FIBROD
    12. INFERTILITY
    13. svag erektion (mandlig)
    Og mange andre vira og sygdomme af enhver art.
    Brug af hurtige og pålidelige leveringstjenester som DHL, UPS, FEDex afhængigt af destinationerne

    Email via; Druwaherbalcure1998@outlook.com ELLER Uwaherbalmedicationcenter@gmail.com eller ring +2348051091639...

    SvarSlet
  8. Jeg hedder Rebecca, og det har været 2 måneder siden dr. Iyabiye reddet mig fra CHRONIC HEPATITIS B. Jeg lider af den sygdom i lang tid, min mave var hævet og jeg havde smerter over hele kroppen. Jeg ringede til ham, og han gav mig hans medicin, og efter at jeg tog medicinen, fik jeg det godt. Jeg er her for at takke ham og lade folk vide, at hepatitis kan helbredes. Kontakt ham på: iyabiyehealinghome@gmail.com Ring: +2348072229413

    SvarSlet