søndag den 20. marts 2011

Kjolemønster anno 1962


Dette kjolemønster (str. 42) fandt jeg på et lille loppemarked ved mit sommerhus. Kvinden som jeg købte det af fortalte, at hun havde syet en brun kjole med pelskanter ved halsudskæringen samt ved ærmerne til sin svigermors 60 års fødselsdag. Hende og manden regnede ud, at det var i 1962. Det var modellen til venstre hun havde syet, og den var blevet så flot. Det kunne have været skægt at se et billede af den:-)
Nu er mønstret til salg i Davids Engle for 49 kr.

7 kommentarer:

  1. Hej Kate.

    Jeg vil meget gerne købe mønstret, jeg ælsker de mønstre og mon ikke jeg kunne få lidt sjov ud af det;-)

    Tak for dine ord på tusindfryds blog, føler mig meget heldig.

    Vi tales ved knus Rikke

    SvarSlet
  2. Det er jeg da glad for at høre. skal jeg sende det til dig eller vil du hente det?? Du kan evt. skrive til mig på min mobil 2441 0724.
    God dag:-)
    Kate

    SvarSlet