mandag den 21. marts 2011

Stadig vild med orange



Ja, jeg blev så vild med den orange, som jeg malede chatollet med, at jeg købte en spand mere. Nu er denne fine stol næsten klar til at komme hjem og bo hos nogen, der også er vild med retro-orange. Jeg har piftet den lidt med en tapetrosét fra det tapet jeg lige har sat op i min stue. Der var ikke meget tilbage, men heldigvis skal der heller ikke så meget til før det skaber noget unikt.
Der er stadig lidt tilbage i bøtten, så en lille kommode er også på vej.

16 kommentarer:

  1. En LÆKKER stol, her skal der bare hurtigst muligt en lille trold i brun velour ned i og hygge sig ;-)

    SvarSlet
  2. Skøn er den, det skulle være grund til at få nr. 3, ved bare ikke lige om Lars syntes det samme.
    Knus:0)

    SvarSlet
  3. Naaaj..jeg tror måske også liiige du skulle springe over. Du har vist nok at se til med teenagerne:-))

    SvarSlet
  4. Fantastisk farge! Er total vild med den stol *sådan en vil jeg også have :)

    SvarSlet
  5. Du har ret:0} men den er så fin og der går (håber jeg) mange år, før det er tid til børnebørn!!!!!!!!!!!!!!!!1

    SvarSlet
  6. Hvor er I søde:-) Tak for roserne...

    SvarSlet
  7. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet