onsdag den 9. marts 2011

Orange - det nye sort!





Ja, så er det sket...jeg er blevet vild med orange. Det sneg sig ind med gul, og nu er vi altså nået til orange. Jeg troede ellers jeg havde set for meget af det i 70'erne, men nej. Det er sjovt som den slags kan forandre sig. Måske fordi man vænner sig til det. Jeg er i hvert fald ganske tilfreds med mit fine chatol i helblank orange, som lige nu er til salg i butikken. Har endnu ikke sat greb på, da grebene kan forandre et møbel fuldstændig.

19 kommentarer:

  1. Var da lige ved at tro det var mit ungdomsværelse du havde fotograferet. Samme faver, samme stol og samme kludetæppe.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  2. Ja, den indhenter os - fortiden:-)
    Håber alt er vel i skurvognen :-)

    SvarSlet
  3. Det ser super lækkert ud! SUPER orange du der har fundet ;-)

    KH

    SvarSlet
  4. Så blev den færdig og da op hvor blev den flot, den får du da ikke lov til at nyde længe.

    SvarSlet
  5. Tak tak:-) Ja, den er fin. Håber den ender på et fint lille børneværelse:-)

    SvarSlet
  6. Jeg er da så bestemt også til orange....lige pludselig...sammen med brun.
    Hvad SKER DER?
    I øvrigt en FLOT orange du har fundet der.

    Karen

    SvarSlet
  7. Tak Karen. Ja, hvad sker der med os! :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det nogle lækre farver og virkelig lækker blog. Vil straks begynde at følge med som fast læser.

    SvarSlet
  9. Super:-) Jeg tjekker også lige din blog ud:-)

    SvarSlet
  10. Wow hvor er den fin Kate....og ja, orange er en fin farve....og meget forårsagtig:-)

    SvarSlet
  11. Hvor ser det bare skønt ud. Lige min stil, men det er vist ikke nogen overraskelse, hva'?

    SvarSlet
  12. Hej Marianne
    Ja, det er vist lige dig:-)

    SvarSlet
  13. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet