tirsdag den 31. maj 2011

BoligLiv har også tips til en miniferie i Malmö

BoligLiv har i det seneste blad en lille artikel med gode idéer til en miniferie i Malmö.
Hvis man skal loppeshoppe nævner de blandt andet Myrorna, som ligger to steder i Malmö.
Vores favorit er dog Sopstationen, som vi tilfældigt fandt for flere år siden. Her er priserne gået en del op og der er blevet længere mellem snapsene, sandsynligvis fordi flere og flere finder vej hertil, men det er stort og vi går næsten altid derfra med nogle gode fund.
På Drottningtorget er der loppemarked hver søndag, og det er også stort. Der er både de boder, der ved hvad de vil have for deres ting, og så er der dem, der har ryddet loftet og skal af med deres ting, og derfor ikke er så dyre. Her kan man være heldig. Vi så mange fine dåser ved de forskellige boder og sjovt nok kostede de allesammen 50 kr.
Det fine Figgjo man kan se på billedet kom med hjem til salg i butikken.
Som man kan se er der gang i den på Drottningtorget.
Denne skønne ring viste jeg her på bloggen forleden, men I skal lige se et større billede. Vi så den i vinduet i en gade, der hedder Fabriksgatan, som lå lige rundt om hjørnet fra vores hotel i Adelgatan. Jeg har aldrig så sådan en ring før.
I øvrigt var jeg lige inde og tjekke priser på Hilton i Malmö igår aftes. Hvis man bestiller et par uger i forvejen er det muligt at få en overnatning på to for en svensk tusse - inklusiv den lækre morgenmad. Det kunne jeg altså godt tænke mig at prøve. Hvem ved....

5 kommentarer: