tirsdag den 3. maj 2011

Dejlig mad

Idag har vi været i butikken og flyttet lidt rundt på det hele, så nu er der fint igen til vi åbner igen i morgen.
På vej hjem kørte vi forbi grønthandleren og købte ind til aftensmaden - stærkt inspireret af Jamie Olivers besøg i Marokko på TV igår. Købte blandt andet en lille dåse harissa. Uhm, det kunne jeg sagtens blive afhængig af. Blev lige nødt til at tage et billede af de dejlige sager: tabouleh, humus og arabiske frikadeller - alt sammen fra Suveræne Salater-kogebøgerne.

8 kommentarer:

  1. Ser dejligt ud;0)
    Ville det ikke være fedt, at tage en tur i
    Jamie Olivers fodspor:0)

    SvarSlet
  2. Uhh jo. Jeg blev da helt syg for at komme til Marokko. De smukke huse med gårdhaverne var helt fantsastiske. Læste engang en rejsebeskrivelse i Isabellas, hvor hun netop var i Marokko. Hun boede på Paloma Piccassos stamhotel - og det var ikke engang vildt dyrt. Nej hvor ville jeg gerne...

    SvarSlet
  3. Mums det ser lækkert ud - er selv fan af disse kogebøger som har reddet mig mange gange.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  4. Ja, det er gode bøger med bud på alt det grønne. Jeg er også ret vild med dem.

    SvarSlet