onsdag den 11. maj 2011

Vi har geoginer og bonderoser nok...tralala....

Nej nej det er jo slet ikke høsttid endnu, men hvor er det skønt, at man endelig kan købe bonderoser - og lyserøde Dronning Ingrid pelargonier:-)
Den lille mintgrønne vase fra Eslau har Ole fundet til mig i en papkasse sat ud til storskrald. Jeg tror selv han blev meget overrasket over, hvor glad jeg blev for den.
Og her i den nye spisestue står en dejlig Dronning Ingrid og pynter i vindueskarmen - lidt royal er man vel altid...
Disse to vaser har intet stempel - og der er nogle afslag på dem begge. Jeg fandt dem i en container (ja, jeg er en værre klunser) og jeg kunne ikke nænne at lade dem ligge. Hvis jeg stiller dem rigtigt kan man næsten ikke se afslagene - og slet ikke med store smukke blomster i. Den mintgrønne går så fint med de rosa blomster.
Børnene på billederne er mine 4 hjertebørn - de højtelskede....
Cirkeline har ikke levet forgæves - og hun lever endnu. Bonderoser og prikket voksdug går fantastisk sammen - synes I ikke?

15 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke. Og hvor elsker vi bare Bjarne. Jeg er altid så glad når jeg går derfra :-) Så fine vaser du har.
    Kh V

    SvarSlet
  2. JO bonderoser og prikket voksdug er et super mix!

    SvarSlet
  3. Hej Vibeke
    Ja nu hedder han også Bjarne for mig:-)

    Hej Ida
    Ja det ser fint ud, ikke:-)

    SvarSlet
  4. Åh, søde Kate, du er en DEJLIG, sød og
    håbløs romantikker !0)
    Hvis Ole mangler en elev, så står Lars klar til at komme under hans vinger, for hvor ville det være dejligt, hvis han gad at rode i storskrald sammen med mig;0)

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig hyggeligt ud med både blomster og vaser. Længe leve storskald.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  6. Ja, Marianne - længe leve genbrug.
    Den anden dag fandt jeg - på genbrugspladsen - en gammel Braun kaffekværn. Den var pakket fint ind i en plasticpose med en elastik omkring, og jeg kunne gå lige hjem og vaske den. Forleden fandt jeg den store "sætterkasse-reol" jeg nu bruger, som udstilling i mit butiksvindue i Hesseløgade. Det er da for vildt.

    Og Pia, hvis Lars bliver for uvillig må vi gå i containerne sammen:-) Så du iøvrigt mit tip om genbrugspladsen i Skibby, hvor Inga sælger ud af genbrugsguldet til meget rimelige priser?

    SvarSlet
  7. Det er en deilig blomst, vi nyter sesongen i fulle drag... Nydelige vaser, skjønner godt gleden over å få noe sånt.

    Nyt maikvelden!
    Keiserklem

    SvarSlet
  8. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet