søndag den 22. maj 2011

Honning & Flora - set indefra...

Her ses så noget af den smukke butik indefra. Butikken er forsøgt indrettet som et hjem. Den har jo også til huse i en gammel gartnerbolig, så det passer så fint.
Rustik og lækker borddækning.
Jeg har altid elsket dette køkken. Specielt hylden synes jeg er sådan en god idé. Rummene skifter ofte karakter, alt efter, hvad der er til salg i butikken.
Gad godt lige eje denne skønne vitrine.
Her er et lillebitte rum ved siden af køkkenet indrettet til en hyggelig krog. Man får bare lyst til at sætte sig med en kop kaffe.
Der er loppemarked på Moltkesvej 36 på Frederiksberg idag. Når det desværre ikke selv, men det gør nogle af Jer måske. Ellers er i velkomne i butikken i Hesseløgade. Vi holder åbent 13-16 idag.
God søndag

11 kommentarer:

  1. Hvor sjovt med en butik der er indrettet som et hjem. Fin idé. Ha en god arbejdsdag. Håber der kommer mange i butikken.

    SvarSlet
  2. Vi har også et ekstra hus - Vi lejer det ud. Men jeg har flere gange tænkt når en lejer har sagt op, hvor kunne det være fedt at bruge hele huset til butik og indrette det som et hjem ligesom der er gjort her. Jeg tror jeg havde gjort det hvis huset havde lagt et sted hvor der rent faktisk kommer mennesker - Men det gør der desværre ikke rigtig så jeg tror ikke det kan betale sig:-)

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe
    Det lyder interessant. Sjovt nok, så ligger Honning & Flora lidt ude hvor kragerne vender - et par km fra Skibby i Hornsherred. Folk valfarter dertil har jeg indtryk af. Der er altid besøgende. Men der er altså også fint - og de er rigtig søde, de to kvinder, der ejer butikken. De driver iøvrigt også blomsterbutik, og laver de skønneste buketter.

    SvarSlet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet