fredag den 27. maj 2011

Oles fødselsdagsmiddag

Igår var det Ole's fødselsdag. Vi fejrede det med at gå på thailandsk restaurant og spise lækker mad og drikke Singha øl. I aften kommer vores piger hjem og spiser samt Oles mor og hendes mand Walther. Vi skal have pariserbøffer med ALT tilbehøret, og til dessert skal vi have italienske kager købt hos Quattro Fontaine på Falkonér Allé.
Det fine sølvbestik er fundet frem...
På billederne ses det dækkede bord.
Der er ikke så meget plads på bordet, så blomsterne står rundt omkring i rummet - på skænken og i vindueskarmen. Det er naturligvis pæoner - mine ultimative yndlingsblomster.

12 kommentarer:

  1. Det ser bare så dejligt ud at jeg får lyst til at være med. Og tallerknerne - dem havde min mormor. Min kusine arvede dem og jeg fik et andet meget flot stel. Men jeg ville nu gerne have haft begge stel (sshh sagde jeg det)

    SvarSlet
  2. Tillykke til Ole, hvis han læser med?
    Ellers må du hilse og knuse!0)
    Det ser da hyggeligt ud, god fornøjelse.
    Knus Pia

    SvarSlet
  3. Sikke et fint lille bord, der er dækket så flot! Intimt og hyggeligt må det blive...
    Jeg kan rigtig godt lide alt det jeg ser på billederne!!!
    Tillykke til Ole.

    SvarSlet
  4. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet